Zwiększa liczbę odwiedzin
74% konsumentów zostało zachęconych do wejścia z powodu zapraszającego zapachu. Sklepy spożywcze robią to dobrze; Wszyscy wiemy, że zapachowy zapach lukrecji Darrel Lea zwyczajowo zachęca kupujących. Teraz puby i restauracje korzystają z tej samej taktyki.
Zwiększa czas przebywania
Czas przebywania klienta jest bezpośrednio związany z wydanymi pieniędzmi, dlatego zwiększenie ilości spędzanego czasu jest tak ważne. Choć dzisiejsza taktyka obejmuje darmowe napoje, przekąski i rozrywkę, udowodniono, że moc zapachu zwiększa czas przebywania.
Zwiększa powtarzalność wizyt
Badanie Initial Premium Scenting wykazało, że 91% respondentów twierdzi, że wpływ zapachu ma istotną rolę na miejsce w jakim spędzają czas, a 48% stwierdziło, że zapach ma istotną rolę na decyzję powrotu w to samo miejsce.
W konkurencyjnym rynku doświadczenie VIP – ekskluzywności wnętrza jest kluczowe!
W coraz bardziej konkurencyjnej branży HoReCa
Ponad połowa badanych powiedziała, że kochają swoje ulubione miejsce ze względu na jego atmosferę - wprowadzanie wielu sensorycznych elementów, takich jak design, zapach, oświetlenie na równi z dobrą obsługą i przyjaznym personelem.
Chociaż jest to nieświadomie, większość ludzi ma świadomość zapachu i wyraźne preferencje co do miejsc, które są przyjemnie pachnące. Co więcej, nasze ostatnie badania wykazały, że 91% respondentów powiedziało, że będą korzystały z miejsc o przyjemnym zapachu
Badania wpływu zapachu dostarczyły nowego spojrzenia na reakcję konsumentów , a także podkreślają empirycznie wpływ biznesowy marketingu zapachowego.
W środowisku pubów i klubów wykazano, że zapach:
Copyright© 2016 - AromaWorld sp z o.o.
Skontaktuj się z nami:
tel: 664281711
kontakt@aromaworld.pl
AromaWorld sp z o.o.