Medical Center of Oxford University 2012

Zwiększa liczbę odwiedzin

74% konsumentów zostało zachęconych  do wejścia z powodu zapraszającego zapachu. Sklepy spożywcze robią to dobrze; Wszyscy wiemy, że zapachowy zapach lukrecji Darrel Lea zwyczajowo zachęca kupujących. Teraz puby i restauracje korzystają z tej samej taktyki.

Zwiększa czas przebywania

Czas przebywania klienta  jest bezpośrednio związany z wydanymi pieniędzmi, dlatego zwiększenie ilości spędzanego czasu  jest tak ważne. Choć dzisiejsza  taktyka obejmuje darmowe napoje, przekąski i rozrywkę, udowodniono, że moc zapachu zwiększa czas przebywania.

Zwiększa powtarzalność wizyt

Badanie Initial Premium Scenting wykazało, że 91% respondentów twierdzi, że wpływ zapachu  ma istotną rolę na miejsce w jakim spędzają czas, a 48% stwierdziło, że  zapach ma istotną rolę na decyzję powrotu w to samo miejsce.

W konkurencyjnym rynku doświadczenie VIP – ekskluzywności wnętrza jest kluczowe!

Zwiększa skłonność zakupową

Badania pokazują, że skłonność zakupowa w sklepach odzieżowych stosujących marketing zapachowy jest o 30% wyższa niż w sklepach nie stosujących tej techniki wspomagania. Dodatkowo satysfakcja wpływająca na powracalność klienta również jest wyższa .

 

 

 

Copyright©  2016 - AromaWorld sp z o.o.

Skontaktuj się z nami:

 

tel: 664281711

 

kontakt@aromaworld.pl

 

AromaWorld  sp z o.o.