Medical Center of Oxford University 2012
Zwiększa liczbę odwiedzin
74% konsumentów zostało zachęconych do wejścia z powodu zapraszającego zapachu. Sklepy spożywcze robią to dobrze; Wszyscy wiemy, że zapachowy zapach lukrecji Darrel Lea zwyczajowo zachęca kupujących. Teraz puby i restauracje korzystają z tej samej taktyki.
Zwiększa czas przebywania
Czas przebywania klienta jest bezpośrednio związany z wydanymi pieniędzmi, dlatego zwiększenie ilości spędzanego czasu jest tak ważne. Choć dzisiejsza taktyka obejmuje darmowe napoje, przekąski i rozrywkę, udowodniono, że moc zapachu zwiększa czas przebywania.
Zwiększa powtarzalność wizyt
Badanie Initial Premium Scenting wykazało, że 91% respondentów twierdzi, że wpływ zapachu ma istotną rolę na miejsce w jakim spędzają czas, a 48% stwierdziło, że zapach ma istotną rolę na decyzję powrotu w to samo miejsce.
W konkurencyjnym rynku doświadczenie VIP – ekskluzywności wnętrza jest kluczowe!
Zwiększa skłonność zakupową
Badania pokazują, że skłonność zakupowa w sklepach odzieżowych stosujących marketing zapachowy jest o 30% wyższa niż w sklepach nie stosujących tej techniki wspomagania. Dodatkowo satysfakcja wpływająca na powracalność klienta również jest wyższa .
Copyright© 2016 - AromaWorld sp z o.o.
Skontaktuj się z nami:
tel: 664281711
kontakt@aromaworld.pl
AromaWorld sp z o.o.